Brev:
Vil ikke have flaske mere - 9 mdr.
29. januar 2016
Alder:
9 mdr.
Vil ikke have flaske mere - 9 mdr.
Hej Helen
Min dreng er nu startet i dagpleje hvilket går super godt. Han bliver 9 mdr om en uge og vil ikke have mælkeerstatning længere. Han nægter at tage flaske om dagen. Min dagplejemor giver ham noget i kop til hans middagsmad. Og han får omkring 200 ml når han kommer i seng kl 18.30, og han får ikke om natten længere.
Er det okay han ikke får mere mælkeerstatning når han kun er 9 mdr?
Med venlig hilsen
Louise